„Aktywność fizyczna zastąpi wiele lekarstw, lecz żaden lek nie zastąpi aktywności fizycznej”

Wojciech Oczko (1537-1599)

Regularny wysiłek fizyczny, starannie skomponowany zestaw ćwiczeń oraz opieka wykwalifikowanego trenera to klucz do Twojego zdrowia oraz lepszej jakości życia!

W POP GYM SPORT & HEALTH CLUB znajdziesz wszystko to, czego trzeba by Twoje życie stało się znacznie lepsze!

"Plusy" aktywności dla seniorów

Regularny wysiłek fizyczny, starannie skomponowany zestaw ćwiczeń oraz opieka wykwalifikowanego trenera to klucz do Twojego zdrowia oraz lepszej jakości życia!

W POP GYM SPORT & HEALTH CLUB znajdziesz wszystko to, czego trzeba by Twoje życie stało się znacznie lepsze!

Korzyści płynące z aktywności:

– poprawa fizycznego i psychicznego stanu zdrowia,
– minimalizacja stanów bólowych,
– profilaktyka cukrzycy, miażdżycy, otyłości i choroby zwyrodnieniowej stawów,
– zmiana stereotypu osoby starszej, pozwalająca na zachowanie większej niezależności,
– lepszy sen – regularne ćwiczenia pomogą Ci szybciej zasnąć,
– poprawa ogólnego samopoczucia, wzrost pewności siebie,
– przyjemność i radość z wykonywanego wysiłku fizycznego,
– poprawa zdrowia psychicznego przez obniżenie poziomu stresu, lęku, obaw, depresji,
– poprawa jakości życia przez zachowanie niezależności i samodzielności,
– aktywne uczestnictwo w życiu społecznym

Pozostanie w dobrej formie człowieka do późnej starości jest zasługą dobrej kondycji fizycznej i systematycznej aktywności ruchowej.

Wszystkim chętnym zapewniamy konsultacje z fizjoterapeutą oraz zapraszamy do skorzystania z naszej oferty treningów medyczny

Polecane zajęcia

  Zdrowy kręgosłup

To trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcja przykurczy mięśniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgosłupowi. Zajęcia prowadzone przez fizjoterapeutę.

  Pilates

To system ćwiczeń zawierający w sobie elementy jogi, i ćwiczeń izometrycznych. Ćwiczenia te mają wzmacniać mięśnie bez nadmiernej ich rozbudowy, uelastycznić ciało, odciążyć kręgosłup, a w rezultacie poprawić postawę ciała i obniżyć odczuwalny poziom stresu.

Stretching

Zajęcia maja na celu w sposób bezpieczny i harmonijny rozluźnić i uelastyczniać całe ciało. Po kilku godzinach pracy nasze mięśnie są mocno przykurczone. Aby powróciły do naturalnego stanu należy skupić się na ich odpowiednim rozciągnięciu – bez niego – mogą powodować wiele napięć oraz doprowadzić do trwałych zmian w postawie

  Joga fit

Zajęcia łączą ćwiczenia rozciągające oraz pracę z oddechem. Wyciszają umysł, uelastyczniają ciało. Zajęcia kończą się głębokim relaksem

Poznaj naszą załogę